معرفی بهترین کلینیک‌های دامپزشکی تهران

نویسنده: ehsunrz

اشتراک گذاری

سلامت حیوان خانگی شما مسئله‌ی مهمی است که نباید دست‌آویز یک کلینیک نامعتبر شود. هر اشتباه کوچک و بزرگی از سمت این کلینیک‌ها می‌تواند نتیجه‌ی خطرناک و جبران‌نشدنی برای شما به همراه داشته باشد. لیست بهترین کلینیک‌های دامپزشکی تهران در راستای حفظ سلامت حیوان خانگی شما تهیه شده است. در این متن شما با خدمات این کلینیک‌های معتبر بیشتر آشنا خواهید شد تا بتوانید یک کلینیک خوب را برای حیوان‌تان انتخاب کنید.

کلینیک دامپزشکی پیچا

خدمات متنوع، یکی از ویژگی‌های کلینیک معتبر و خوب است. کلینیک پیچا با ارائه‌ی خدماتی مثل ویزیت و معاینه، واکسیناسیون، جراحی و حتی خدمات زیبایی و پانسیون یکی از کلینیک‌ها با این ویژگی و مزیت مهم به شمار می‌رود. در این کلینیک متخصصان و جراحان با سابقه‌ی طولانی کنار شما هستند تا بیماری حیوان خانگی شما را بهبود بخشند. در کنار تمام این موارد، در آزمایشگاه کلینیک پیچا امکان انجام آزمایش‌های متفاوت و مختلف برای تشخیص بیماری وجود دارد. اگر در انتهای معاینه، نیاز به دریافت دارو داشتید، داروخانه کلینیک تمام داروها را در اختیار شما قرار خواهد داد. دستگاه‌ها و امکانات پیشرفته، آخرین دلیل انتخاب این کلینیک بین بهترین کلینیک‌های دامپزشکی تهران محسوب می‌شود. کلینیک پیچا در میدان پونک واقع شده است.

معرفی بهترین کلینیک های دامپزشکی تهران عکس 1

کلینیک دامپزشکی نیل پت

مزیتی که این کلینیک را از بقیه‌ی کلینیک‌ها جدا می‌کند، ارائه‌ی خدمات بهداشتی است. به این صورت که شما می‌توانید اصلاح مو و حمام حیوان خانگی را در محیط این کلینیک انجام دهید. اما این مورد تنها مزیت کلینیک دامپزشکی نیل پت نیست. انجام انواع واکسیناسیون، دلیل دیگری برای انتخاب این کلینیک به حساب می‌آید. سگ، گربه یا هر حیوان خانگی دیگری که دارید، در محیط این کلینیک با دقت معاینه می‌شوند. پس از معاینه زیرنظر پزشکان مجرب این کلینیک، بهترین و مناسب‌ترین داروها برای بهبود حال حیوان خانگی شما تجویز خواهد شد. جالب است بدانید که بیشتر متخصصان این مجموعه مدرک تخصصی مرتبط با دامپزشکی دارند. پس می‌توانید با خیال راحت، حیوان خانگی کوچک یا بزرگ‌تان را به دست آن‌ها بسپارید. محیط آرام این مجموعه هم به‌عنوان آخرین نکته و مزیت این کلینیک باید ذکر شود. از هنگام ورود به این مجموعه متوجه فضای آرام و به دور از هرگونه شلوغی می‌شوید. پونک جنوبی مکان دقیق واقع‌شدن کلینیک دامپزشکی نیل پت است.

معرفی بهترین کلینیک های دامپزشکی تهران عکس 2

کلینیک دامپزشکی اورانوس

درباره‌ی پت کافه تا چه اندازه اطلاعات دارید؟ پت کافه‌ها مکانی هستند که حیوان خانگی شما می‌تواند در آنجا با فراغ‌بال بازی کند. این کافه‌ها بهترین گزینه برای افرادی هستند که محلی برای بازی و سرگرمی حیوان خانگی‌شان ندارند. در این کافه‌ها خود شما می‌توانید حضور داشته باشید و از تماشای جنب‌وجوش حیوان خانگی‌تان لذت ببرید. در بین بهترین کلینیک‌های دامپزشکی تهران، کلینیک اورانوس یکی از مجهزترین پت کافه‌ها را به خود اختصاص داده است. در کنار این امکان فوق‌العاده، پت شاپ اورانوس را می‌بینید. پت شاپ محلی فروش لوازم موردنیاز حیوان خانگی شماست. لوازم و غذای حیوانات در این محل با بهترین قیمت ارائه شده است. با این حال پت شاپ و پت کافه تنها بخش‌های کلینیک دامپزشکی اورانوس نیستند. این کلینیک با داشتن تجهیزات پیشرفته امکان مراجعه به یک دندان‌پزشک متخصص را برای شما فراهم کرده است. پیشرفته‌بودن تجهیزات را در آزمایشگاه و بخش‌های دیگر این کلینیک هم می‌توانید امتحان و مشاهده کنید. اگر قصد مراجعه به کلینیک دامپزشکی اورانوس را دارید، باید بدانید که این کلینیک در اختیاریه واقع شده است.

معرفی بهترین کلینیک های دامپزشکی تهران عکس 4

کلینیک دامپزشکی هیل

ضرورت پیرایش حیوانات خانگی و نقش این کار در سلامت آن‌ها ممکن است از چشم شما دور بماند. حیوان خانگی شما با توجه به نوع آن باید در مدت زمانی پیشنهادشده توسط متخصص در آرایشگاه‌های پیشرفته اصلاح و مرتب شود. گرومینگ یا آرایشگاه کلینیک دامپزشکی هیل با داشتن تجهیزات فراوان، به پیرایش و آرایش حیوان خانگی شما می‌پردازد. از گرومینگ این کلینیک که بگذرید، به بخش‌های تخصصی‌تر آن می‌رسید. این نکته را در نظر داشته باشید که این مجموعه به دلیل امکانات و پرسنل متخصص، جایگاه خوبی بین کلینیک‌ها دارد. از قسمت‌های تخصصی و مجهز این کلینیک می‌توان به ارتوپدی آن اشاره کرد. اگر حیوان خانگی شما دچار شکستگی یا مشکلاتی از این دست شد، با مراجعه حضوری به آدرس هروی، میدان ملت، متخصصان مجموعه خیلی زود به این مشکل رسیدگی می‌کنند. از دیگر بهترین کلینیک‌های دامپزشکی تهران که دارای پت شاپ هستند، همین کلینیک است. جراحی تخصصی و بررسی تغذیه حیوانات هم در کلینیک دامپزشکی هیل زیرنظر دامپزشک انجام می‌شود.

معرفی بهترین کلینیک های دامپزشکی تهران عکس 5

بیمارستان دامپزشکی پایتخت

همان‌طور که از اسم این بیمارستان هم پیداست، این مجموعه در قلب پایتخت قرار گرفته است. پانسیون بیمارستان دامپزشکی پایتخت برای زمان‌هایی که شما در سفر هستید و کسی را برای مراقبت از حیوان خانگی‌تان ندارید؛ گزینه‌ی بسیار مناسبی به‌نظر می‌رسد. در این مجموعه انواع معاینه‌های تخصصی و عمومی انجام می‌شود. پس از معاینه در صورت نیاز در همین مرکز جراحی‌ها صورت خواهد گرفت. واکسیناسیون با واکسن‌های دارای مجوز دلیل دیگری برای انتخاب بیمارستان دامپزشکی پایتخت و انجام تزریقات است. اگر به رادیولوژی یا سونوگرافی برای حیوان خانگی‌تان نیاز داشتید؛ به شهرک غرب و این کلینیک مجهز مراجعه کنید.

معرفی بهترین کلینیک های دامپزشکی عکس 6

کلینیک دامپزشکی شبانه روزى درین

شبانه‌ روزی‌بودن درین ویژگی‌ است که آن را از بقیه‌ی کلینیک‌های دامپزشکی تهران جدا می‌کند. این کلینیک در هر ساعت از شبانه روز خدماتی از قبیل معاینه و جراحی ارائه می‌دهد. یکی دیگر از امکانات ویژه درین، وجود اورژانس در این کلینیک است. در شرایط اضطراری که هیچ کلینیکی آماده پذیرش حیوان‌ خانگی‌تان نیست، درین همان در بازی است که به دنبال آن می‌گردید. مراجعانی که به این کلینیک مراجعه می‌کنند، به برخورد خوب پرسنل هم اشاره کرده‌اند. طبیعتاً در شرایط اضطراری که شما پر از استرس هستید، این برخورد به شما آرامش می‌دهد. آخرین نکته درباره‌ی این کلینیک، اعتماد مراجعان به تخصص پرسنل در داروسازی است.

معرفی بهترین کلینیک های دامپزشکی تهران عکس 7

کلینیک دامپزشکی درنیکا

این کلینیک دامپزشکی در دو بخش حیوانات کوچک و حیوانات بزرگ خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. اگر حیوان خانگی کوچکی دارید، معاینات و واکسیناسیون را می‌توانید در این مجموعه انجام دهید. در صورت ابتلا حیوانات خانگی به مسمومیت سریعاً به این کلینیک مراجعه کنید. متخصصان این مجموعه خیلی خوب می‌دانند چطور باید این مسمومیت را حل کنند. انجام جراحی‌های تخصصی مثل جراحی چشم، گوش، حلق و بینی در کلینیک دامپزشکی درنیکا امکان‌پذیر شده است. در نهایت هم می‌توانید آزمایش‌های خون، ادارار و مدفوع را در این کلینیک به‌راحتی و بدون دغدغه‌ی رخ‌دادن خطا انجام دهید.

معرفی بهترین کلینیک های دامپزشکی تهران 1

انتخاب کدام کلینیک گزینه‌ی بهتری است؟

انتخاب از میان کلینیک‌های دامپزشکی تهران کار راحتی نیست. هر یک از کلینیک‌ها نکته‌ی مثبتی دارند که شما را به مراجعه آن ترغیب می‌کند. با این حال، اگر به‌دنبال جایی برای نگهداری حیوان خانگی‌تان هستید به بیمارستان دامپزشکی پایتخت مراجعه کنید. کلینک‌های دامپزشکی نیل پت و هیل خدمات مفیدی برای اطلاح و پیرایش حیوان خانگی شما دارند. برای معاینه و بهبود مواردی مثل شکستگی بیشتر کلینیک‌های گفته‌شده در متن پیشنهاد می‌شوند. توصیه‌ی نهایی و اثربخش این است که قبل از مراجعه به هر یک از مدرک متخصصان و میزان تبحر آن‌ها مطمئن شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

برای دریافت آخرین اخبار و مقالات در خبرنامه ما عضو شوید.

مطالب مرتبط